نفروپاتی دیابتی با کراتینین 8.9 نمی خواهید به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 8.9 نمی خواهید به دیالیز

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 8.9 نمی خواهید به دیالیز من چه باید بکنم؟ در واقع، به عنوان یک متخصص بیماریهای کلیه من همیشه افرادی که با سطح کراتینین بالا و نشانه های جدی اما نمی خواهم که به دیالیز ملاقات کرد. اما باید بگویم که به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما می توانید به سادگی به شما می گویند نمی مانند این یا دوست ندارم که چون شما باید به مبارزه با این بیماری، تا زمانی که آن را برای درمان خود شما باید آن را به طور جدی نیاز دارند. البته، شما همچنین دارای حق انتخاب وقتی که می آید به چه نوع درمان شما را خواهد داد.
چگونه می تواند کمک نفروپاتی دیابتی بیمار با کراتینین 8.9 دیالیزی؟
در واقع، دیالیز به عنوان یکی از روش های درمانی رایج ترین نارسایی کلیه می تواند بیمار کمک زندگی می کنند بهتر با انجام بخش هایی از کار کلیه ها. با کمک دیالیز آن مایع و دیگر سموم اضافی را می توان از خون زدوده، به طوری که سطح کراتینین بالا و سایر علایم را می توان در برخی از درجه، رها شوند.
اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی نمی خواهید به دیالیز چه باید بکنند؟
همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز خواهد شد برخی از عوارض جانبی را در حالی که آن تسکین علائم، به ویژه طولانی از لحاظ دیالیز، بنابراین برخی از بیماران نمی خواهید به آن را. همانطور که برای این بخش از بیمار آنها می توانند برخی درمان های جایگزین است که می تواند به آنها کمک کند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید بدون دیالیز را انتخاب کنید. یکی از درمان شناخته شده ترین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، نه تنها برای از بین بردن کسانی که علائم کمک کننده است اما همچنین می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود است.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: